Muziek in de wijk – Week 1
Na jaarlijkse gewoonte is het weer tijd voor muziek in de wijk! Op de bist palmen we samen met de vrienden van de zomer van Antwerpen weer 4 vrijdagen het plein in en voorzien we samen muziek. Het voorprogramma zijn allemaal jonge artiesten die via Jong Versterkt optreden. Kom mee genieten van de zalige muziek.
Voorprogramma: HARMO
Hoofdprogramma: Hector Geurra (Bolivia)
