Na jaarlijkse gewoonte is het weer tijd voor muziek in de wijk! Op de bist palmen we samen met de vrienden van de zomer van Antwerpen weer 4 vrijdagen het plein in en voorzien we samen muziek. Het voorprogramma zijn allemaal jonge artiesten die via Jong Versterkt  Voorprogramma: Skinnydippin Hoofdprogramma: Saad Tiouly (Marokko)
hoe laat?
vanaf 19u00
waar?
Extern
Gratis

Meer evenementen