Muziek in de wijk – Week 2
Na jaarlijkse gewoonte is het weer tijd voor muziek in de wijk! Op de bist palmen we samen met de vrienden van de zomer van Antwerpen weer 4 vrijdagen het plein in en voorzien we samen muziek. Het voorprogramma zijn allemaal jonge artiesten die via Jong Versterkt
Voorprogramma: Skinnydippin
Hoofdprogramma: Saad Tiouly (Marokko)
