Muziek in de wijk – Week 3
Na jaarlijkse gewoonte is het weer tijd voor muziek in de wijk! Op de bist palmen we samen met de vrienden van de zomer van Antwerpen weer 4 vrijdagen het plein in en voorzien we samen muziek. Het voorprogramma zijn allemaal jonge artiesten die via Jong Versterkt
Voorprogramma: Doris
Hoofdprogramma: Zerzura (Egypte/ Frankrijk)
